آیا دیالیز یک انتخاب خوب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.85
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز یک انتخاب خوب برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 4.85

آیا دیالیز یک انتخاب خوب برای کلیه بیمار نارسایی با کراتینین 4.85؟ در درمانگاه، کراتینین 4.85 بسیار بالاتر از سطح عادی، آن متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه. برای بیمار است که در این مرحله هستند ممکن است علائم آنها را بیش از پیش رنج می برند، به طوری که آنها شروع به در مورد بیماری خود نگران باشید. اما در واقع، بدون نیاز به آنها را به بیش از حد در مورد نگرانی وجود دارد. از آنجا که عملکرد کلیه خود را کاملا آسیب دیده است نیست، بنابراین اگر آنها می توانند آنهایی که باقی مانده به موقع محافظت، آنها می توانند یک فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا دریافت کنید.

آیا دیالیز یک انتخاب بهتر برای کلیه بیمار نارسایی با کراتینین 4.85؟

همانطور که در بالا ذکر شد، برای بیمار با کراتینین 4.85 آن ها هنوز هم برخی از توابع کلیه، به طوری که آنها انتخاب های بیشتر که آن را به درمان است.

دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع نارسایی کلیه می تواند برخی از علائم در مدت کوتاهی از بین بردن اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده، به طوری که به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی ما بیمار با کراتینین 4.85 به توصیه نمی آن را در حال حاضر.

چه درمان بهتر از دیالیز برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 4.85 است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز به عنوان داغ فشرده درمان شناخته شده می تواند یک انتخاب خوب برای این بخش از بیمار، می تواند بیمار را به بهبود عملکرد کلیه خود با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند. برای بیماران مبتلا به creaitnine 4.85 اگر آنها می توانند این درمان به موقع، آنها ممکن است بیماری خود را به برخی از درجه معکوس، آنها حتی می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: